Z biblioteczki copy

CZYM DLA CIEBIE JEST BIBLIA COPYWRITINGU?

„Biblia copywritingu” Darka Puzyrkiewicza jest kolejną pozycją dotyczącą pisania, po „Magii słów”, którą chcę Ci zaprezentować. To zaledwie 200-stronicowa książka, która pokazuje kulisy pracy autora tesktu. Jak pracuje? Na czym bazuje? Jak, krok po kroku, projektuje teksty? Chcesz poznać tajniki pracy copywritera? Zapraszam Cię zatem na przygodę ze słowami.

Biblia copywritingu

TRZY KAPELUSZE DARKA

Na początku książki „Biblia copywritingu” autor zapoznaje nas ze swoją autorską metodą trzech kapeluszy. Przyznam się, że sama ją czasami stosuję. A na czym polega owa metoda? Mianowicie na zakładaniu kolejnych kapeluszy, czyli wcielaniu się w różne role podczas projektowania tekstu.

Po pierwsze, zakładasz kapelusz uważnego słuchacza. Nastawiasz stoper na określoną ilość czasu, przykładowo na 30 minut i zaczynasz spisywać każdą myśl, która pojawia Ci się w głowie. Nawet taką, która nie jest związana z tematem Twojego tekstu.

Po drugie, wkładasz kapelusz analityka biznesowego. Wtedy to przeglądasz wszystko to, co pojawiło się w Twoich notatkach. Czy coś z Twoich zapisków ma wartość w kontekście Twojego tekstu? Jeśli tak, to rozpocznij od tej właśnie myśli i powróć do pierwszego kapelusza.

Po trzecie, jako ostatni na Twojej głowie ląduje kapelusz redaktora. Już niczego nie wymyślasz, tylko przeglądasz i redagujesz swoje notatki, które powstały podczas poprzednich etapów.

Proste? Zdradzę Ci, że początkowo czułam się dziwnie spisując wszystkie myśli, które pojawiły się w mojej głowie. Jednak ta metoda pozwala uwolnić słowa, które już są w Tobie. Spróbuj, a zapewne wpadniesz na złotą myśl…

BIBLIA COPYWRITINGU

A co jeszcze odnajdziesz w książce „Biblia copywritingu”? A mianowicie szereg informacji dotyczących projektowania tekstów, głównie sprzedażowych. Poprzez tworzenie rozmaitych list poznasz dokładnie klienta, dla którego tworzysz tekst. Jakie są jego pragnienia, problemy, potrzeby? Co go skłania do zakupu? Jakie targają nim wątpliwości? A wiesz już, na czym polega budowanie mostu korzyści pomiędzy klientem a produktem? Zajrzyj do „Biblii copywritingu”.

NA ZAKOŃCZENIE SŁÓW KILKA

„Biblia copywritingu” to niewielka książka o wielkiej mocy. Piszesz teksty sprzedażowe? Pragniesz doskonalić swój warsztat pisarski? Sięgnij zatem po książkę i wykorzystuj moc trzech kapeluszy. Opracuj szereg list, które sprawią, że Twój tekst trafi dokładnie w potrzeby klienta. Polecam gorąco!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back To Top