Rozwojowo

JAK NIE WCISKAĆ… CZY TO MOŻLIWE W SPRZEDAŻY?

Z czym kojarzy Ci się sprzedaż? Z natrętnymi rozmowami telefonicznymi? Usilnym namawianiem do kupna? Jeśli tak, to mam dla Ciebie wiadomość. Otóż nadszedł czas na rozprawienie się z mitami krążącymi wokół sprzedaży. Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta w swojej książce „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu” pokazują całkowicie inne podejście do tematu sprzedaży. Tu nie ma namawiania ani wciskania na siłę. Chodź, zapraszam Cię dzisiaj na wyprawę do tego świata.

KIM SĄ AUTORZY?

Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta pracują razem niemalże od 4 lat w firmie, która zajmuje się nowoczesnymi formami reklamy. Mówimy tu o pozycjonowaniu, reklamach w social mediach czy Google Ads. Odkryli również w sobie talent do przekazywania wiedzy innym, tak więc obecnie zajmują się szkoleniem, wspieraniem oraz zarządzaniem kilkunastoosobowym zespołem. Swoją niezwykłą wiedzę postanowili zebrać w książce. I w ten sposób w ręce czytelników trafiła pozycja zatytułowana „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu”.

Jak nie wciskać

JAK NIE WCISKAĆ?

Skoro, chociaż trochę, poznaliśmy autorów, przejdźmy do samej książki. To niewielka objętościowo pozycja, licząca mniej więcej 140 stron, które są naszpikowane wiedzą popartą licznymi przykładami.

Zdaniem autorów książka „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu” jest swoistym kluczem do świata sprzedaży. Takiego świata, w którym stawiamy klienta i jego oczekiwania na pierwszym miejscu. Skupiamy się na rzeczowej i naturalnej rozmowie, a podjęcie współpracy daje satysfakcję każdej ze stron. Czy to możliwe? Otóż tak, co krok po kroku pokazują autorzy na kolejnych stronach swojej książki.

Co znajdziemy w książce „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu”?

Autorzy zaczynają od pochylenia się nad skojarzeniami związanymi ze sprzedażą. Jak pokazują badania, większość ludzi kojarzy to pojęcie raczej negatywnie. Mam wrażenie, że każdy z nas zetknął się z nachalną sprzedażą, w której osoba oferująca korzystała z gotowego skryptu.

Następnie przedstawionych zostało aż 10 powodów, dla których warto zająć się pracą w sprzedaży. Zdradzę Ci jedynie, że moim ulubionym powodem jest codzienna porcja wiedzy w dziedzinie psychologii.

Znajdziemy tu również kilka mitów powiązanych ze sprzedażą. A jednym z nich jest to, że każdy handlowiec to kłamca i naciągacz. Zgadzasz się z tym? No cóż, osobiście miałam przyjemność poznać kilku przedstawicieli handlowych totalnie odbiegających od tego schematu.

Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta przeprowadzają nas krok po kroku przez proces sprzedaży. Odnalazłam tu wiele odpowiedzi na swoje pytania. Jaki powinien być prawdziwy sprzedawca rozumiany jako doradca? Dlaczego wszystko zaczyna się od nastawienia? Jakie są cechy dobrego doradcy? Na czym polegają cztery poziomy słuchania? Jak powinna przebiegać pierwsza rozmowa z klientem? Jak skutecznie pokazać swoją ofertę? Czy wątpliwości i obiekcje klienta to coś strasznego? Jeśli, podobnie jak ja, nurtuje Cię którekolwiek z powyższych pytań, koniecznie zajrzyj do książki.

NA ZAKOŃCZENIE SŁÓW KILKA

Osobiście temat sprzedaży jest mi bliski. Interesuje mnie właśnie taki model, jak pokazuje Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta. Model, polegający na relacji z klientem, dający wiele satysfakcji każdej ze stron, polegający na szczerości i uczciwości.

Moim zdaniem książka „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu” jest fenomenalna. Napisana niezwykle przystępnym językiem, z humorem wyjaśniająca każdy etap sprzedaży. Dodatkowo okraszona przykładami, a nawet przykładowymi zdaniami, które można wykorzystać w procesie sprzedaży.

Jeśli zatem temat sprzedaży jest Ci bliski, koniecznie zajrzyj do książki „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu”. Jednym słowem – polecam gorąco!

Nadmienię jeszcze, że książkę, podobnie jak książkę „Jak dogadać się z każdym i w każdej sytuacji” otrzymałam od Stowarzyszenia Sztukater. Dziękuję!

sztukater.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back To Top